nedjelja, 28. veljače 2016.

Unboxing #TesterBox - Veljača

Dobra večer svima!

Nedjelja broji svoje zadnje sate. Ali dobro... Znali smo da vikend ne može trajati vječno. :) Već sam  na svom fb pageu, podijelila s vama video i moje prve dojmove Tester kutije za veljaču, ali nekako uoči posljednjeg dana ovog mjeseca, mislila sam kako bi ipak bilo dobro osvrnuti se na nju i pisanim tragom. :) Veljača. Hm, siječanj i nije bio neki mjesec za pamćenje. Istinski sam se radovala kad je završio. Pritom sam zaboravila kako slijedi mjesec ljubavi. Well, let's grin and bear it. :P Neću vam glumatati sad kako sam netko tko nisam. Ja sam onaj tip žene koji je uvijek izrazito protiv onog govora jala, ljubomore i kvazi superiornosti koji se može čuti i pročitati posvuda uoči 14. veljače. Komercijalna stvar, amerikanizacija, izmišljotina, ljubav se treba pokazivati svakog dana u godini. Prije svega, ako ćemo biti tako strogi, onda budimo iskreni, svaki bi se blagdan mogao promatrati kao komercijala u svrhu bolje prodaje određenih prozvoda. Ali želimo li uistinu postati svevremenski Grinchevi koji će cinično i sarkastično promatrati i secirati svijet oko sebe? Ja ne želim. Ne želim biti ona osoba koja će reći da Djed Mraz ne postoji. :P Stoga, iako osobno nisam imala nikakve planove za Valentinovo (naprotiv, provela sam konkretno tu nedjelju gledajući Rocky-a) i dalje mislim da jedan dan u godini koji će biti u znaku ljubavi ne može i ne smije biti loša stvar. Na koncu, postoje dani posvećeni Nutelli, osobama određene boje kose, smijeha i čega sve ne... Zašto je onda Valentinovo toliki ''trn u oku'' ?

love cute kiss cartoon tiny toons


Ah Tester se pobrinuo da ljubav osjete baš svi koji su iščekivali svoju kutiju za veljaču. Nestrpljivo sam čekala njezin dolazak i bila sam sigurna da će biti krasna i neodoljiva. Bila je i više od toga. Sam pogled na ovu kutiju inspiranu ljubavi, izmamio mi je ogroman, Jokerovski osmijeh na licu (od uha do uha, ne zločesti). Neću vam sada previše kvariti i spoilati doživljaj, samo za slučaj da još niste pogledali moj unboxing video, a imat ćete priliku pri dnu ovog posta. :)

Izdvojila bih samo par jako zanimljivih detalja vezanih uz ovo izdanje Testera. Znalo se od početka da će se u svakoj kutiji pronaći novi Avon True Color Perfectly Matte ruž i to je izazvalo opću euforiju. Ako ste skeptični oko ovolike priče i naklapanja i pitate se pretjerujemo li... Mogu vam kratko i jasno reći; uvjerite se i same. :) Osobno mi je ovo najzahvalnija i najnježnija mat formula s kojom sam se susrela do sada. Sama sam si već ranije osigurala 2 divne,prirodne proljetne nijanse ; Peach Flatters i Pure Pink. (i još uvijek ne znam koja mi je ljepša) U iščekivanju Testera držala sam si fige u nadi da će me iznenaditi i treća nijansa. Lady Luck je bila ovog puta na mojoj strani, stoga mi se iz moje Tester kutijice osmjehnula prekrasna crvena nijansa Red Supreme. Hmm, kako bih vam to približila... To je točno ona dominantna, mrvicu prigušena tamnija nijansa crvene koja vam daje dašak glamura i luksuza, čak i ako se nalazite u omiljenom paru traperica i pamučnoj majici. Iskreno govoreći, u posljednje vrijeme više i preferiram takve kombinacije. I što se tiče mode, ali i što se tiče šminke. Manje je više. I ponekad je dovoljno toliko malo da zabljesnete. Ukoliko još niste isprobale nove Avonove mat ruževe, stvarno vam savjetujem da si izaberete barem jednu nijansu. Bit će to početak jednog divnog prijateljstva. :)


                           Avon True Color Perfectly Matte pri dnevnom svjetlu - nijansa Red Supreme



                                                                       Swatch


U ovomjesečnom izdanju Testera svi su ljubitelji dekorative uistinu došli na svoje. Osim Avonovog ruža, također ste mogli isprobati i Bell maskaru namijenjenu definiciji, produžavanju i volumenu trepavica te najnoviji Maybelline Affinitone 24h Superstay tekući puder.





Koliko god volim tipkati, mislim da je u slučaju Testera najbolje podijeliti dojmove ''uživo'', odnosno što je to više moguće. Zato me posebno raduje snimanje tih videa jer mi je svakog 15.-og u mjesecu prisutan osjećaj iščekivanja,uzbuđenja, veselja i pomalo ''zurim u poklone ispod božićnog drvca i odbrojavam do ponoći''. Zato drage i dragi moji, podijelit ću s vama još tek koju sličicu, a ostatak mog oduševljenja ćete moći pratiti jednostavnim klikom na video u idućim minutama. Uživajte! :*








Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...