srijeda, 14. listopada 2015.

Corpse Bride


Dobra večer darlings :)

Ovog listopada moji kistovi rade ''punom parom''. U zadnjem postu sam vam pokazala moju verziju zločeste, ali neodoljive Harley Quinn. Ovog puta sam pak napravila totalni zaokret i pripremila vam nešto, tj. nekoga sasvim drugačijeg. Tim Burton. Iz nekog mog iskustva sve što je proizašlo iz ''pera'' ovog gospodina nikoga nije ostavilo ravnodušnim. Burtonove filmove ili obožavate ili mrzite jer su jednostavno toliko drugačiji i prepoznatljivi da ostave utisak na ovaj ili onaj način. Jedan on mojih omiljenih filmova je upravo Corpse Bride, a ako se pitate zašto ... hm pa postoji nekoliko razloga zbog čega nisam imala šanse odoljeti mu. Radnja filma smještena je u Europi tijekom viktorijanskog doba, glasove glavnim junacima su posudili vječito izvrsni Johnny Depp i Helena Bonham Carter. Ostatak čarolije vam neću otkriti, samo za slučaj da niste još pogledali ovaj prekrasan film. A vrijedan je gledanja opet i opet ... i opet. Sad kada ste sigurni od potencijalnog filmskog spoilanja, možete u miru nastaviti čitati ovaj post.






Bila je to jedna kišna nedjelja od ranog jutra. Nebo su zarobili tmurni, olovni oblaci i dan je bio idealan za stvaranje ovog makeup looka i jezive romantike mladenke nezdravog tena po imenu  Emily. Doduše, postupak oslikavanja mog lica je potrajao, a u početnoj fazi mi je to izgledao kao plavičasti Grinch.


I nakon stotinu i pedeset nijansi plave i barem dvostruko toliko poteza kistom. Emily se napokon počela nazirati. :) 


 And then, baby, everything went black./Now when she opened her eyes she was dead as dust./Her jewels were missin' and her heart was bust./So she made a vow lyin' under that tree/That she'd wait for her true love to come set her free./Always waiting for someone to ask for her hand./Then out of the blue comes this groovy young man/Who vows forever to be by her side./And that's the story of our own corpse bride!


 But first! A toast, to Emily. Always the bridesmaid, never the bride! Tell me, my dear, can a heart still break once it's stopped beating? Hm?


Isn't the view beautiful? It takes my breath away. Well, it would if I had any.


         Overrated! Overblown! If only he could see how special you can be; if he only knew the you that we know.


                   If I touch a burning candle, I can feel no pain. If you cut me with a knife, it's still the same. And I know her heart is beating, and I know that I am dead; yet the pain here that I feel, try and tell me it's not real, and it seems that I still have a tear to shed.


 If I touch a burning candle, I can feel no pain. In the ice or in the sun, it's all the same. Yet I feel my heart is aching; thou it doesn't beat, it's breaking; and the pain here that I feel, try and tell me it's not real. I know that I am dead; yet it seems that I still have some tears to shed.


I've spent so long in the darkness, I'd almost forgotten how beautiful the moonlight is.



Darling... where are you going?



You may kiss the bride.



You kept your promise. You set me free. 




Oh, those girls are ten a penny. You've got so much more. You've got - you've got - you've got a wonderful personality!









Kiša je padala u nedjelju, a gle čuda ... pada i sada. Nadam se da vam se svidjela moja interpretacija ove neodoljive dead lady :P I svakako bi bilo lijepo prisjetiti se filma, ako ga dugo niste pogledali. :) I tijekom pisanja ovog posta, muze inspiracije su prostrujale mojim mislima i već mi zadale nekoliko novih lookova koje ću vam pripremiti do kraja ovog listopada. Za kraj večerašnjeg druženja preostaje mi samo poželjeti vam laku noć i lijepe snove. :* Ako se odlučite pozabaviti svojim paleticama i rekreirati ovaj look, obavezno podijelite sa mnom.

Popis korištenih proizvoda:

Makeup Revolution - Welcome to the Pleasuredome
Makeup revolution - Give them Nightmares
The Balm - Mary Loumanizer
Maybelline - Master Precise Liquid Liner
Maybelline - Lash Sensational
Avon ruž - Creamy Melon

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...