utorak, 9. travnja 2013.

Puny god - Hulk style

Dobar Vam ovaj utorak drage moje ... Čini se da sam postigla osobni rekord po blizini postova ovog puta, no to će mi biti olakotna okolnost nadam se kad nastupi mala gužva :D Ne znam kako vi dišete po pitanju Marvela i njegovih junaka. Ja ih obožavam iz više razloga ... Prvo, može li biti bolji film nego kad je snimljen po stripu ( i uz to, stripu koji slavno živi od 1961. ) , a drugo obožavam crtanje i njihovi likovi su mi genijalni. Ipak, ako bih se morala odlučiti za najdražeg, izbor bi ipak spao na Iron Mana. (iako moram priznati da je na konačni odabir Marvel favorita, definitivno utjecao casting Robert Downey Jr-a ). Ne mogu si pomoći, čovjek ga je tako savršeno, arogantno - neodoljivo - briljantno prikazao , da mislim da nisam ni imala šanse. Vjerojatno Vam je iz ovog mog uzbuđenog piskaranja jasno da je cijela ova tema make-up lookova, iznova potaknuta skorim prikazivanjem najnovijeg nastavka Iron Mana. (25.4. people :))))) ) Nadam se da će me dragi usrećiti odlaskom na ovaj filmski spektakl. trep,trep.  No, da se Hulk ne bi naljutio što post (tj. look inspiran njegovim likom i djelom) , trošim bezobrazno na drugog junaka, vrijeme je da mu napokon posvetim pažnju koju zaslužuje. Bye, Bye Tony Stark ... For now :D

A sada, dajmo Hulku mali uvod koji zaslužuje ...


Hulk aka strašni, ogromni, mutirani junak nevjerojatne snage i identično velike nemogućnosti kontroliranja bijesa ... U stripovima ilustriran kao zelena verzija Arnolda ili nekog drugog tipa koji se previše pucao raznim  supstancama, a u koji u trenutnu nekontroliranog bijesa ostaje shirtless i u ljubičastim hlačicama. S obzirom da sam strip ipak nije tema ovog bloga, kao ni ovog posta, neću vas sada zamarati sa više detalja. Fotka je tu, tako da čak i ako niste čitali strip, ili gledali filmove opet možete steći generalnu ideju :) p.s. Čak, ako i niste pretjerani fan stripova, svejedno Vam savjetujem da od ove ekipe onda barem pogledate Avengerse, ako ne zbog žanra, onda barem zbog epic glumačke postave i specijalnih efekata ( a jesam li spomenula da su glavni glumci Robert Downey Jr. , Chris Evans, Chris Hemsworth, Tom Hiddleston etc. )

Već sam neko vrijeme razmišljala kako ću ukrasiti svoje kapke junačkim bojama ovih strip junaka, ali nikako se nisam mogla pokrenuti. Sad sam odlučila provesti ideju u djelo, a Hulk je prvi na redu između ostaloga i zato što žudim za malo jačim bojama. (dok čekamo ovo sporo proljeće).
Što se tiče kombinacije boja, nema pretjeranih iznenađenja. Kombinirala sam različite nijanse zelene i Joker ljubičastu :D Od sjenila sam koristila : 

Essence - Kermit says hello 60
Oriflame - Green with envy
Essence - 02 dance all night (sparkle effect)
Oriflame Soulmates collection - Anthony & Cleopatra

U fotkama istim redom :





Ispričavam se što su kutijice malo prašnjave, međutim zadnja dva sjenila su već starija i jednostavno se ne da kak spada očistiti više :P

A sada napokon zastori padaju. Otkriće dana ... I ostala fake dramatika :D Ovako izgleda Hulk kad se otkrije u Dunjinom oku :)









I za kraj ... tras,tras, grrr .... Puny god xD (pogledajte film :)) )

pozdrav :)

Kako Vam se čini ? Volite li Avengerse ?

Broj komentara: 9:

  1. Zaista divno izgleda :) Svaka čast :)

    I ja se veselim novom Iron Manu (woohoo), ali ipak ne toliko koliko Thoru (koji dolazi taman oko mog rođendana, kao i HG <3 ) :)

    I potaknula si me da i ja pokušam nešto ovako napraviti :) Pa ako uspije, završit će na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :))) ooo , pa kud ćeš boljeg rođendanskog poklona hihi ^^ Baš mi je drago, nadam se da ćeš i ti napraviti svoju verziju. Jedva čekam vidjeti :*

      Izbriši
  2. Ajme Dunja, genijalno!! Da sam morala pogoditi o kojem se Avengeru radi, pogodila bih :))
    Btw, i ja sam super zatreskana u Iron Mana :p Pst, nemoj reći mom dečku hehehhe, inače me neće voditi u kino :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weeeee :))) to me baš raduje :))) hehehe ... your secret is safe with me ;) no worries. Besides, u istoj smo kaši lol ;)

      Izbriši
  3. Aaaaa odlično! Koje super boje!
    Predobra ideja!
    Zelene obrve su mi najbolje, da je društveno prihvatljivo, ja bih stalno nosila obrve u bojama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) hahahah ... Da si samo vidjela kako me tata pogledao, kad je skužio zelene obrve. Bilo je priceless :)) Meni se isto svidjelo, barem za potrebe bloga. Dok ne nastupi pravi trend šarenih obrva ;)) Btw, ako voliš boje, iduća inspiracija će mi biti Black Widow ;) Ali neće biti monotona , I promise :*

      Izbriši
  4. Wоw thаt was odd. I just wrote аn гeallу
    long сοmment but аfter I сliсκed
    ѕubmit my comment dіԁn't appear. Grrrr... well I'm
    not writing all that over again. Rеgardleѕs,
    ϳust wanted tο say suρerb blοg!

    my blog - Best Link Building Services around Lincoln

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yeah, don't know why but it happens sometimes :/ Thank you very much for your comment and for reading my blog :) I'm really happy you like it!

      Izbriši
  5. Ηеllo are using Wоrdpгeѕѕ for уour site рlatform?
    I'm new to the blog world but I'm tгying to get started and cгeatе my oωn.

    Do yοu need anу html cоding κnoωlеdge to make yоur oωn blog?
    Any help would be greаtly aрргeciated!


    Also visit mу ωeb page - reputation management

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...