nedjelja, 17. ožujka 2013.

Najljepši ožujak :)

Dobra večer drage moje :)

Ispričavam se na kašnjenju ... Hmm ... Čini mi se da svaki post gotovo identično započinjem. Ali dobro sad. Napokon sam odradila jedan važan dio svog studentskog života i dobila svoju prvu diplomu. I iz tog razloga sam jako, jako sretna. Napokon svom imenu dodajem još jednu riblju vrstu. Uglavnom, iako sam obećala na svojoj facebook stranici NOTD post inspiriran jednim od najdražih parfema, ovog puta ću ipak pisati o tom za mene velikom danu i naravno sporednim, slatkim ženskim ''mukama'' vezanim uz njega. No ne brinite, sve ću zaostatke nadoknaditi u idućem postu. Prvo ... ne znam kako je to kod vas bilo, ili neke od vas to možda čeka. Iz svoga iskustva mogu reći da obrana diplomskog rada stvarno nije nešto prestrašno. Naglašavam to mogu reći sada kada je sve iza mene. Iako ... sve govore, riječi i savjete koje sam slušala proteklih tjedan dan nisam mogla potpuno doživjeti niti apsorbirati dok nisam čula one milozvučne riječi : Čestitam! No ne brinite se, pošto je ovo ipak blog određene tematike neću vas sada gnjaviti suhoparnim detaljima, nego ću se odmah prebaciti na onaj zanimljiviji dio priče. Pa u svakom slučaju je bio i manje stresan :D (hair, make up and clothes) Ne znam kakvo je iskustvo drugih dama, ali moram priznati da sam ovaj dio odradila poprilično u zadnji tren. Preveliki sam tremaroš kad je ''public speaking'' u pitanju, tako da tjedan dana prije samog dana D nisam pošteno spavala, jela niti funkcionirala. ( Molim vas ne činite to kod kuće :D ) Imala sam neku generalnu, osnovu ideju kako sam si zamislila da bih taj dan trebala izgledati i u brzinskom, točno vremensko-ograničenom haranju po trgovinama uspjela naći baš ''to''. (doživljaj sličan onome Clarka Griswolda u ''Najluđem Božiću'' ili the ''National Lampoon Christmas'' ; kada Clark u vječitoj potrazi za savršenom božićnim drvcem odjednom ugleda svoj. (pri čemu ga obasja čarobna svjetlost i čuje se zbor anđela u pozadini) Zakon film inače, jedan od mojih najdražih kojeg s obitelji gledam svake godine. Vraćam se temi ... Eh takav trenutak ili barem nešto najsličnije tome mi se dogodio u tom traganju bez poštenje volje. Prije sam izgledala kao pregaženi zombi ili vampir koji danima nije dobio svoje potrebne zalihe, nego li kao cura koja uzbuđeno traga svoje odjevne komadiće. S obzirom da se inače poprilično ziheraški držim stila, frizure i make up-a koji se meni najviše sviđa, ovog puta sam odlučila malo začiniti stvar. Znači sa nježnog make up-a, raspuštene valovite kose i romantičnih komada, htjela sam postići sasvim suprotni učinak. Htjela sam izgledati odraslije, elegantije i pomalo žešće (ovo vjerojatno nije prava riječ) Ali nadam se da me možete pratiti so far. Htjela sam i fizički i modno označiti prekretnicu u svom životu. Koliko sam u tome uspjela, prepuštam Vama na sud. Ja sam bila zadovoljna i imala sam to neko unutarnje samopouzdanje, što mi je u trenucima izlaganja pred članovima komisije i mojim gostima i bilo najvažnije. Dva glavna komada sam pronašla u Zari i to : divne bijele hlače (u osnovi klasičnog kroja, na crtu) , ali u pomalo modernijoj verziji tako da su kraće i uže od drugih hlača tog tipa. I top (također Zarin) kojeg stara Dunja možda ne bi ni skužila, ali novoj Dunji je zapeo u oko na prvu. Radi se o crnom topiću, bez rukava s elementima umjetne kože. Na to sam obukla klasični crni sako (Pull & Bear)i male kitten heal lakirane crne cipelice iz Deichamanna. S nakitom također nisam htjela pretjerivati, tako da sam se odlučila za jednostavnu vrpcu načinjenu od srebrnih niti i jednog slatkog, jednostavnog privjeska kojeg sam ''ugrabila'' na sniženju u Argentumu. Kao višnja na kraju, na nekim slikama ćete moći vidjeti još i divne naušnice (koje su bile poklon mog dragog za taj dan) ... Samim time su mi najdivnije ikad :))) Ok, Dunja vrati se s tih svojih oblaka . Što se šminke tiče i tu sam malo začinila stvari, iako će se mnogima od vas to vjerojatno činiti normalno i ziheraški. Koristila sam MUA BB kremu - light, Oriflame kuglice kao rumenilo (koje nisam koristila jako dugo, jer sam opsjednuta Illamasquinim Tremble-om od trenutka kad sam ga kupila, ali su me jako ugodno podsjetile zašto ih volim), kombinaciju nude sjenila jedne palete kupljene na ebayu, eyeliner i nezaobilazni Illamasqua ''Maneater'' s kojim sam se osjećala sigurno nekoliko sati. I da unatoč nervoznom oblizivanju, pričanju, suhim ustima i kasnije jelu i piću on je bio postojan preko 6 sati ... Samo se malo smanjio intenzitet, ali ravnomjerno :) Moje oduševljenje njihovim ruževima nikako da splasne. Planiram si ovaj tjedan kupiti Scandal za ove ljepše i nadajmo se toplije, sunčanije dane. Što se frizure tiče (kao što sam ranije spomenula) htjela sam nešto što neće biti valovito, romantično i ''slatko''. I nakon dugo googleanja celebrity updo varijanti, odlučila sam se za klasičnu, glatku punđu inspiriranu onom Angeline Jolie .... Prilažem Vam i sličicu da znate o kojoj točno govorim. Suma sumarum. Dan je prošao divno, i daleko nadmašio sva moja očekivanja. Obranila sam svoj rad s izvrsnim uspjehom i imala priliku to proslaviti s osobama do kojih mi je najviše stalo. Kakva su Vaša iskustva ? Hvata li Vas trema prije usmenih ili sličnih nastupa? Kakav bi vaš bio modni odabir ? Željno iščekujem sve Vaše komentare. Do idućeg tipkanja lijep pozdrav svima od Vaše stare/nove Dunje . Pusa                           
                                                                                     



Sad kad gledam ovu fotku, skužila sam da mi je nesvjesno poslužila i kao make up inspiracija :P










That's all folks :*

Broj komentara: 7:

  1. Ti si prava mlada poslovna žena! Prekrasno si izgledala, sve ti se savršeno uklopilo i mogu ti samo čestitati na tom velikom uspjehu!! Svaka čast Dunja :) I predivan tekst, btw :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blush i to bez pomoćnih dodataka u praškastoj ili kremastoj varijanti :D Hvala ti puno što čitaš moj blog, na ovako divnom komentaru i tvojoj pažnji :

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa makeup, kao i outfit, baš je dao onu ozbiljnu i zrelu notu koju si zasigurno i tražila za nešto ozbiljno kao što je public speaking i obrana rada. :D

    I da, naušnice su to die for. :D


    P.S. Čestitam od srca na uspjehu. :) Diplomica je iz čega (kojeg faksića)? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja Sara :))) nikako da stignem do laptopa, a mob me nešto zeza i ne objavi mi komentare :( Hvala ti puno :)) To answer your question : Menadžment u turizmu :)) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijep look i čestitam na diplomi! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...