četvrtak, 14. veljače 2013.

Happy V day :)

Jutro dragi moji ! Ili dan ili večer, ovisno kada zalutate na ove moje prostore!
Prvo želim Vam svima sretno i veselo Valentinovo i nadam se da ćete ga provesti u društvu prave osobe. Ako iz nekog razloga neće biti s vama, onda barem provedite dan u lijepim mislima o svom ''Valentine-u'' . Znam da nisam adekvatna osoba za komentiranje ovog dana, jer priznajem potpuno sam neobjektivna. Kad je Valentinovo u pitanju unaprijed potpisujem kapitulaciju, meni ono dođe kao drugi Božić :))) I ne zato što mene ispuca u ne znam koju galaksiju ponuda u trgovinama i cvjećarnicama, nego ... Jedna draga cura je rekla kako ona voli ljubav i da je zaljubljena u nju. I mislim da ništa ljepše nisam dugo čula. Slažem se s njom u potpunosti. Slažem se i sa svima vama koji ćete reći da ljubav treba pokazivati cijele godine, a ne samo na jedan dan. Ali opet ... Što je uistinu tako loše što postoji jedan dan u godini koji slavi i ljubav? (pored svih ostalih opravdanih i neopravdanih blagdana/praznika). Mene usrećuje činjenica što postoji, jer recimo imam službeno jedan dan u godini kad mogu na slobodu pustiti sve svoje unutarnje leptiriće, srcolika stvorenja i njima slična, a da je to društveno prihvatljivo :) Dobro tehnički nije, opet će me netko danas pogledom pržiti na lomači zbog kesa od uha do uha i mislit će ''ah you poor fool''. No, više me to ni ne smeta. Uvijek sam bila za to da svatko misli i radi onako kako njemu/njoj najviše paše. Tako da, nadam se da ćete pronaći svi barem neki razlog zbog kojeg ćete uživati u današnjem danu. Bili zaljubljeni ili ne. A ako još niste ... Iskreno i od srca vam svima želim da u vaš život što prije uđe ljubav i da se pridružite mračnoj strani xD we have cookies. Dakle, uzevši u obzir sve već rečeno ; neće vas pretjerano iznenaditi što sam baš zbog tog svog posebnog doživljaja Valentinova imala i dovoljno inspiracije za šminkanje. Znam da se koriste uglavnom crvene boje, i mačkasti lookovi što mi je super. Ali ja sam odlučila dati svoj mali pečat Valentinovu i našminkala sam se onako kako se osjećam. Napravila sam mali eksperiment. Zatvorila sam oči i zamislila svog dečka. Koliko god to mushy zvučalo, odmah sam osjetila toplinu u obrazima i osjetila kako mi se nesvjesno usta pomiču u osmijeh. Otvorila sam oči, upalila omiljenu ljubavnu glazbicu i šminkanje je započelo. Moj Valentinovski look se zapravo svodi na onom inner glow-u. Kako je zamišljam da izgledam drugim ljudima na današnji dan. Sve se svodi zapravo na ujednačeno lice s malo shimmera, ružičaste usne i nekakve sanjive oči u nude bojama i emerald eyelinerom. Uglavnom da Vas ne bih previše zamarala zamišljanjem, ako Vam nije do toga ... Najbolje da napokon pokažem vizualno o čemu ja pričam, tj.pišem :D (uvijek se muči ova dilema na blogu, pišem li ja ili pričam)
Od proizvoda sam koristila MUA bb kremu - light (koju sam kombinirala sa Nivea Aqua effect hidratantnom kremom da ne bude tako gusta), Illamasqua - Trumble, Maybelline Affinitone korektor, MUA Undressed paletu, i L'oreal Color riche 104 - Pretty Peach . S obzirom da sam sve proizovde već ranije pokazala u nekom od postova, ovog puta ću samo pokazati kako izgleda ovaj divan, svilenkasti ruž kojeg sam za jedan rođendan dobila od svog dragog.
                   

Oprostite što je malo mutna, nikako je nisam uspjela dovoljno izoštriti. Ali boja je koraljno ružičasta sa blagim sjajem :)



                 
                   
                   
I za kraj .... nekoliko onih koje nisu bile prvo namijenjene objavi, ali s obzirom da sam pobornik one da su zaljubljene cura najljepše cure ... haha evo i tih . P.s. vidjet ćete kako to ''najljepše izgleda'' :D

                   
(thinking about my boyfriend look) - koji tek sada primjećujem izgleda kao da sam na nekim nedozvoljenim sredstvima lol


(jumping because of love ) - koja ispada jednako smiješno, a uz to još i blurry


I pokušaj slanja poljupca, a da to izgleda kao u časopisima. fail again. Svaka čast Victoria's secret anđelicama. Sada tek vidim koliko znaju svoj posao :)))
I to bi bilo to od mene. Jedan lagani make up, koji bi trebao pripadati onoj kategoriji dnevni ''glowing from love''. Kako vam se svidio ? Ili ste možda više fanovi seksi crvenog ruža i malo konkretnijeg make up-a? Rado ću pročitati sva vaša mišljenja, kritike i savjete :)) Želim Vam divan dan i uživajte u Valentinovu. Barem malo ;)


Do idućeg čitanja xoxo

Broj komentara: 5:

  1. Kak sam se nasmijala na glas na "we have cookies" haha :D Da je barem istina, ja nikad nemam cookies!!!
    I da, samo ti uživaj u svojoj ljubavi i svom dečku. A sigurno uživa i on jer si se baš lijepo našminkala i skroz si slatka đinđerica, jedna od najslađih :) Kosa ti je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti što si odvojila koji trenutak svog vremena za posjet mom blogu :) Oprosti što odgovaram tek sada. Inače nisam tako nepristojna, ali imala sam ispite pa sam bila u gužvi 100 na sat. Hvala ti na lijepom komentaru, baš si mi uljepšala večer :D Hvala puno. Nadam se da se čitamo i dalje ;)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...