nedjelja, 7. listopada 2012.

Pozdravčić ljudi moji!
Da znam ... s obzirom koliko sam bila ažurna po pitanju ovog bloga (koji dosad broji samo jedan post) :P , stvarno me ne bi čudilo da i oni malobrojni koji su eventualno zalutali na njega katkad su već odustali. Ja i blogovi ... Ali potrudit ću se da ovaj blog barem malo zaživi. Časna riječ :) Dakle što se dogodilo otkada smo se zadnji puta čuli. Prošlo čitavo godišnje doba. Ah i kakvo je to ljeto bilo ... Čim se sjetim, ma odmah me hvata val nostalgije. Što se mene tiče (između ostaloga) ovu ću godinu pamtiti i po najljepšem ljetu otkad pamtim za sebe. Puno mora,sunca,najviše ljubavi, a nećete vjerovati najmanje šminke. No zato su tu sada hladniji dani kada to mogu itekako nadoknaditi i malo se poigrati kombinacijama boja. Kakvo je vama ljeto bilo ? :) Ispunilo sva očekivanja ? Napunilo baterije ? U svakom slučaju ja se nadam da je svima bilo super i da ste spremni za sve divote jeseni. Meni kestenje pada prvo na pamet. Mmmm :) U svim oblicima. Dakle isprobala sam dosta finih proizvoda ovog ljeta. Nadam se samo da ću se sjetiti onih najbitnijih za preporuku. Svakako prvi na listi bi bio Labello iz linije ''pure & natural'' Mint & minerals. Inače mi je već dosta dugo najdraži balzam za usne, a ovo ljeto sam ga trošila preko svake mjere. Za sve one koji možda poput mene nisu baš pretjerano ludi za voćnim i slatkastim aromama na usnicama, ovo je prava stvar. Božanstvenog mirisa mentola, koji osvježava i pruža vlagu usnama u savršenom omjeru. Mene je osvojio. Osim toga prekrasne je plavkaste boje što me uvijek podsjeti na one vesele ljetne sladolede tipa ''plavo nebo''. Mene je kupio. Osim toga bio mi je odlična baza za sve ruževe i sjajila, jer nije previše masna podloga tako da ne dođe do razlijevanja boje po usnicama ni sitnim naborima. Nije gorkog okusa, tako da ni tu nema problema. Ukratko da više ne gnjavim ... super. Čak mi je i kod dečka prošao test :) 


Novi ''it'' dio mojih svakodnevnih rituala je definitivno i Garnierova b.b. krema u light nijansi i bez nje rijetko izlazim van. S obzirom da to više i nije neka novost neću duljiti s nekim opće poznatim detaljima. Klasika. Dolazi u tubici od 50 ml što je sasvim dovoljna količina meni otprilike za 3 mjeseca. Malo je gušće teksture (koja doduše postaje krasno kremasta kad se nanosi na lice) pa je sasvim malo dovoljno da bi se postigla pokrivenost cijelog lica. Fino mi ujednači lice, a ne zagušuje ga. Miriše fino,voćno i krasno razbudi lice.Ukratko otkad sam se prebacila na nju, tekuće pudere sam odbacila. I zasad mi je sasvim ok alternativa. Iako doduše moram napomenuti kako ostavlja malo sjajni efekt na koži, stoga onim masnije kože preporučujem ipak novu alternativu b.b. kreme za masnu kožu. Ne sumnjam da je jednako dobra. :) 

Na priloženoj fotki sam koristila samo nju kako bi vidjeli kako izgleda u svom baznom obliku. 



I da ... definitivno moja najdraža stvar od koje se ne odvajam je Neutrogena pink grapefruit gel za umivanje. S obzirom da sam nekako uvijek bila lazy što se tiče takvih proizvoda moram priznati da su mi stali na kraj xD Takvog je očaravajućeg mirisa da se teško zaustaviti. Jutarnje umivanje postaje ritual koji traje i traje :) Osim toga tako savršeno čisti kožu  i oslobađa ju bilo kakvih crvenih točkica, prištića i nesavršenosti, a pritom ju ne isušuje. Konačni rezultat nakon sad već 3 tjedna korištenja : meka, glatka i ujednačena koža. Svakako moja topla preporuka :) Možete ga nabaviti u skoro svakoj trgovini ili drogeriji, tako da ni to ne bi trebao biti problem. A i cijena od 44 kn mu je dosta prihvatljiva, s obzirom na trajanje bočice. Jeej :)

Bilo je još dosta toga (čega se trenutno ne mogu sjetiti ma koliko god upregnula svoje sive stanice :P ), ali to ću ostaviti za slijedeći post. (koji će obećavam biti prije od prošloga xD ) Mislim ono bi stvarno bilo teško nadmašiti jel :) Želim svima lijepu i lijenu nedjelju. Ostajte mi krasni i raspoloženi. Pusa 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...