srijeda, 31. listopada 2012.

Kada bih vam sada rekla da sam prije koju minutu napisala kompletan post kojim sam bila gotovo posve zadovoljna, a da mi se onda slika smrznula i sve otišlo u nepovrat ... ne bi mi vjerovali... stoga ... Bolje da počnem iz drugog pokušaja. Ali eto dokaza da su večeras sve moguće sile ''puštene s lanca'' :)
So like I said earlier...
Good eeevening ( otipka ona u nadi da će probuditi u nekome od vas onaj spooky osjećaj koji se javlja svaki put kad u nekom dobrom hororcu nastupi scena otvaranja škripavih, starih vrata koje otvara zastrašujući batler :P )
U svakom slučaju sretna '' Noć vještica'' svima kojima je draga :) Što se mene tiče, moram priznati da mi je ova večer osobito zabavna. Iako bi se po karakteristikama mog ličnog opisa dalo zaključiti da sam jedna od onih koja se savršeno uklapa u ovu scary atmosferu (i boje kose zbog koje bih se nekad vjerojatno negdje već pržila :P ah nekad sam tako sretna što živim u ovim modernijim vremenima ) :)) ... Dakle unatoč tome, ne dajte se zavarati. Nisam zapravo ni blizu toliko strašna ... Ili ipak :P Nah ... Zapravo najdraži hororci su mi oni kad mogu svoj nos i lice sigurno sakriti u zaštitničkom ramenu svog dečka. Onda sam junačina kakvu niste sreli još od stoljeća sedmog. Ali mimo te situacije... Uživam u svim lakšim zabavnim elementima ovoga dana i noći. Iako ne idem na Halloween party, opet se volim poigrati u sigurnim zidinama doma svoga i probuditi svoj pritajeni alter ego. S obzirom da sam ovog puta bila malo kratka sa vremenom, ove sam se godine odlučila na jedan poprilično brzinski look vječne krvopije. Nadam se da nisam grofa D. previše osramotila. Ali nisam svjetlucala, stoga nadam se da die-hard fanovi klasičnih vampira ipak neće krenuti u progon na vještice. Uspjela sam u zadnji tren kreirati i jednu straaaašnu bundevu od koje će vam se naježiti svaki dio tijela i podići svaka dlaka... Pa ... uostalom vidjet ćete u fotkama dolje. Svima koji su večeras na nekom dobrom maskiranom veselju želim super provod, a svima koji su poput mene doma zatvorena vrata i prozore ;) Želim vam zabavnu najstrašniju noć u godini! Ne gledajte ispod kreveta noćas ;)
Da, da ... Indeed. To vam je ta strašna bundeva koja ledi krv u žilama pri svakom pogledu :P Ah rekoh vam da sam ja poprilično atipičan sljedbenik ove noći.
A sada vam prilažem i dvije fotkice svog prošlogodišnjeg alter ega Poison Ivy ( koju obožavam strastveno, samo da znate ;) )
Dakle ovo je Poison Ivy 
A ovo je moja interpretacija iste :)


Eto... toliko od mene večeras. Po drugi put :) Nadam se da vam se barem nešto svidjelo. I da ... obavezno bacite pogled na blog moje drage prijateljice : nicslittleworld.blogspot.com ...She's a pro :) Noć

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...