nedjelja, 28. listopada 2012.

Čudovišta iz ormara xD

Good evening everyone !
U manjku vremena I admit opet sam kiksala i zapustila održavanje ovog bloga. Ah nepopravljiva sam čini se :) Neće imati pretjerano smisla još jedno obećanje da se to neće ponoviti, jer vjerojatno hoće. Barem dok ne prođe prvi val ispita. Ali da se barem mrvicu iskupim za svoje ponašanje ovim prostorima, napravila sam jedan mali Halloween look prije spavanja.Bila je to vamprisko/zombijevska dilema, ali s obzirom da je stvarno bilo brzinski i da nema dovoljno truleži... Postala sam vampirica ove noći xD Fotke su s moba i nažalost nisu boje ispale dovoljno dobro, tj. ne odgovaraju baš posve stvarnom izdanju. Ali svejedno bacite pogled ;) Ako nekog slučajno zanimaju proizvodi koje sam koristila, napišem u komentaru :) adios


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...